1402-07-21 08:50
888
0
86904
در جنگ روایت‌ها برای عوض نشدن جای «شهید و جلاد»؛

«پایتخت اقوام» در حمایت از قیام فلسطین راهپیمایی می‌کند

پایتخت اقوام به حمایت از قیام مردم فلسطین به پا می‌خیزند و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم می‌کنند تا مبادا جای شهید و جلاد عوض شود.

به گزارش گلستان ما، مردم مومن، انقلابی و همیشه در صحنه استان گلستان امروز همزمان با سراسر کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تظاهرات می‌کنند، راهپیمایی محکومیت جنایات صهیونیستی در استان گلستان بعد از اقامه نمازجمعه از محل مصلی وحدت به سمت میدان شهدا برگزار می‌شود.

میعادگاه‌های نماز جمعه امروز تجلی خشم و خروش مردم انقلابی گلستان از جنایات صهیونیستی خواهد بود و جلوه‌ای از وفاداری و پایبندی مردم به آرمان‌های فلسطین را به رخ خواهد کشید، مردم به شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس طنین مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا را سرمی‌دهند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان نیز با صدور اطلاعیه‌ای از آحاد مردم برای حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت کرده است، همچنین علمای شیعه و اهل‌سنت نیز از مردم خواستند تا در این راهپیمایی همچون گذشته پرخروش ظاهر شوند و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی نشان دهند.

عملیات طوفان الاقصی نشان داد جبهه مقاومت برای از بین بردن مستکبران، مصمم است و این انتفاضه و حرکت بی‌سابقه‌ای که از سوی جبهه مقاومت خلق شد عالم را غافلگیر و لرزه بر اندام صهیونیست جهانی انداخت.

طوفان الاقصی در حقیقت شکست بزرگ ظالمان و مستکبران جهانی است، عاقبت ظلم و تعدی جز ذلت و خواری چیزی نخواهد بود، حرکت بی‌نظیر امت اسلامی و جبهه مقاومت کاری که دنیا به شوک بزرگی فرو رود، این اتفاق به همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان اعلام کرد که راهی جز ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌طلبی بیگانگان نمی‌توان حرکت دیگری را در این مسیر متصور بود.

عمق این پیروزی، حجم، دامنه و گستردگی و عظمت آن رعب و ترسی را در دل دشمنان آفریده و قدرت کوبنده‌ای را بروز داده که سال‌ها آثارش باقی خواهد ماند. دشمن بداند که آنچه را که به نام قدرت، گنبد آهنین، ناتو و به نام اتحادهای پوشالی به عنوان اقتدار و قدرت تعریف کرده است به لطف خدای تبارک و تعالی، ملت فلسطین بر آن‌ها فایق خواهند آمد.

این پیروزی در حقیقت فتح الفتوح است، محاسبه‌های غلط همواره موجب شکست‌های بزرگ و تغییر قواعد بازی و تحول در راهبردها خواهد بود و این عملیات یک طراحی هوشمندانه‌ای است که موفقیت و توانمندی جوانان و انسان‌های با اراده را نشان داد.

پایتخت اقوام به حمایت از قیام مردم مظلوم فلسطین به پا می‌خیزند و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم می‌کنند تا مبادا در جنگ ترکیبی و جنگ روایت‌ها جای شهید و جلاد عوض شود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.